Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 168

151
ISBN:1-57230-615-7
Autor(i):Browder, Diane M.
Naslov:Curriculum and Assessment for students with moderate and severe disabilities / Diane M. Browder
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2001
Materijalni opis:402 str. : graf. prikazi, tabele ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 389-390: Bibliografija
Ključne riječi:specijalna pedagogija * kurikulum * obrazovanje * SAD * hendikepirane osobe * djeca
UDK:376.1-056.26(73)
Signatura:PE 376 BRO c
Inventarni broj:18279
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8348

152
ISBN:978-1-59385-391-4
Naslov:Best practies in literacy instruction / edited by Linda B. Gambrell, Lesley Mandel Morrow, Michael Pressley ; foreword by John T. Guthrie
Izdanje:3. ed
Impresum:New York : The Guilford Press , 2007
Materijalni opis:418 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:podučavanje * pismenost * opismenjavanje
UDK:371.3
Signatura:PE 371.3 BES
Inventarni broj:18268
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8345

153
ISBN:1-57230-560-6
Autor(i):Barkley, Russell A.
Naslov:Taking charge of ADHD : the complete, authoritative guide for parents / Russell A. Barkley
Izdanje:Revised ed
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2000
Materijalni opis:321 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 309-311: Bibliografija
Ključne riječi:specijalna pedagogija * ADHD * roditeljstvo
UDK:376:37.018.1
Signatura:PE 376 BAR t
Inventarni broj:18267
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8344

154
ISBN:1-57230-115-5
Autor(i):Gil, Eliana
Naslov:Treating abused adolescents / Eliana Gil
Impresum:New York : The Guilford Press , 1996
Materijalni opis:228 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 207-216: Bibliografija
Ključne riječi:zlostavljna djeca * adolescenti
UDK:37.06
Signatura:PE 37.06 GIL t
Inventarni broj:18260
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8342

155
ISBN:1-59385-091-3
Autor(i):Connor, Daniel F.
Naslov:Aggression and Antisocial Behavior in Children and Adolescents : research and treatment / daniel F. Connor
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2002
Materijalni opis:480 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 393-471: Bibliografija
Ključne riječi:poremećaji u ponašanju * agresivnost * socijalna pedagogija
UDK:37.013.42
Signatura:PE 37.013.42 CON a
Inventarni broj:18263
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8341

156
ISBN:1-59385-141-3
Autor(i):Rhodes, Robert L. ; Ochoa, Salvador Hector ; Ortiz, Samuel O.
Naslov:Assessing culturally and linguistically diverse students : a practical guide / Robert L. Rhodes, Salvador Hector Ochoa, Samule O. Ortiz
Impresum:New York : The Guilford Press , 2005
Materijalni opis:234 str. ; 28 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guilford practical intervention in the schools series
Napomena:Str. 215-227: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje manjina * interkulturalno obrazovanje * dvojezično obrazovanje * SAD * priručnik
UDK:376.7
Signatura:PE 376.7 RHO a
Inventarni broj:18259
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8340

157
ISBN:1-57230-544-4
Autor(i):Szatmari, Peter
Naslov:A mind apart : Undrestanding children with autism and asperger syndrome / Peter Szatmari
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2004
Materijalni opis:210 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 199-203: Bibliografija
Ključne riječi:Aspergerov sindrom * autizam * roditeljstvo
UDK:376:37.018.1
Signatura:PE 376 SZA m
Inventarni broj:18262
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8339

158
ISBN:1-57230-531-2
Autor(i):Ozonoff, Sally ; Dawson, Geraldine ; McPartland, James
Naslov:A Parent's guide to asperger syndrome and high-functioning autism : How to meet the challenges and help your child thrive / Sally Ozonoff, Geraldine Dawson, James McPartland
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2002
Materijalni opis:278 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 261-267: Bibliografija
Ključne riječi:Aspergerov sindrom * autizam * roditeljstvo * priručnik
UDK:376
Signatura:PE 376 OZO p
Inventarni broj:18265
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8338

159
ISBN:1-57230-305-0
Autor(i):Fitch, Kristine L.
Naslov:Speaking relationally : Culture, Communication, and Interpersonal Connection / Kristine L. Fitch
Impresum:New York : The Guilford Press , 1998
Materijalni opis:239 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guilford Series on personal relationships
Napomena:Str. 221-229: Bibliografija
Ključne riječi:interpersonalni odnosi * interpersonalna komunikacija * kultura - socijalni aspekti * Kolumbija
UDK:37.06
Signatura:PE 37.06 FIT s
Inventarni broj:18269
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8337

160
ISBN:1-57230-982-2
Autor(i):Bean, Rita M.
Naslov:The reading specialist : leadership for the classroom, school, and community / Rita M . Bean
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , cop. 2004
Materijalni opis:213 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Solvin preoblems in the teaching of literacy
Napomena:Str. 201-208: Bibliografija. - 209-213: Kazalo
Ključne riječi:nastava početnog čitanja * podučavanje * čitanje * učitelj
UDK:372.41:371.2:028:371.12
Signatura:PE 372 BEA r
Inventarni broj:17545, 17546
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6290

161
ISBN:1-57230-733-1
Autor(i):Pressley, Michael
Naslov:Reading instruction that works : the case for balanced teaching / Michael Pressley
Impresum:New York, London : The Guilford Press , cop. 2002
Materijalni opis:378 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Solving problems in the teaching of literacy
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 365-378: Kazalo
Ključne riječi:metode poučavanja * čitanje * djeca
UDK:371.3:028-053.2
Signatura:PE 371.3 PRE r
Inventarni broj:17499
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6257

162
ISBN:1-57230-649-1
Autor(i):Pressley, Michael
Naslov:Learning to read : lessons from exemplary first-grade classrooms / Michael Pressley... [et al.]
Impresum:New York, London : The Guilford Press , cop. 2001
Materijalni opis:242 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Solving problems in the teaching of literacy
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 237-242: Kazalo
Ključne riječi:osnove čitanja * metode poučavanja * čitanje * općeobrazovne škole * djeca
UDK:372.41:371.3:028:373-053.2
Signatura:PE 372 PRE l
Inventarni broj:17498
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6256

163
ISBN:1-57230-349-2
Naslov:Literacy for all : issues in teaching and learning / edited by Jean Osborn, Fran Lehr
Impresum:New York, London : The Guilford Press , cop. 1998
Materijalni opis:353 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 341-353: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * podučavanje * čitanje * usmeno izražavanje * jezik * djeca
UDK:37:371.2:028:159.946:8-053.2
Ostali autori / urednici:Osborn, Jean ; Lehr, Fran
Signatura:PE 371 LIT i
Inventarni broj:17497
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6255

164
ISBN:0-89862-378-2
Autor(i):Rourke, Byron P.
Naslov:Nonverbal learning disabilities : the syndrome and the model / Byron P. Rourke
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , cop. 1989
Materijalni opis:253 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 239-249:Bibliografija. - Str. 251-253: Kazalo
Ključne riječi:učenje * podučavanje * specijalne škole * hendikepirane osobe
UDK:159.953:371.2:376-056.26
Signatura:PE 376 ROU n
Inventarni broj:17490
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6225

165
ISBN:0-89862-724-9
Naslov:Autism : nature, diagnostic and treatment / edited by Geraldine Dawson
Impresum:New York; London : The Guilford Press , 1989
Materijalni opis:417 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:autizam
UDK:616.8
Signatura:BF 616.8 AUT G-302
Inventarni broj:4579
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:802

166
ISBN:0-89862-223-9
Autor(i):Wegner, Daniel M.
Naslov:White bears and other unwanted thoughts : suppression, obsession and the psychology of mental control / Daniel M. Wegner
Impresum:London : The Guilford Press , cop. 1989
Materijalni opis:XIII, 207 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bilješke: str. 181-198. - Kazalo
Signatura:Sig.:
Inventarni broj:16223
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija
MFN:1956

167
ISBN:0-89862-424-x
Autor(i):Callari, Antonio ; Cullenberg, Stephen ; Biewener, Carole
Naslov:Marxism in the postmodern age : confronting the new world order / Antonio Callari, Stephen Cullenberg, Carole Biewener
Impresum:London ; New York : The Guilford Press , cop. 1993
Materijalni opis:XXIII, 560 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Kazalo
Signatura:Sig.:
Inventarni broj:16091
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija
MFN:1780

168
ISBN:0-89862-418-5
Autor(i):Best, Steven ; Kellner, Douglas
Naslov:Postmodern theory : critical interrogations / Steven Best, Douglas Kellner
Impresum:New York : The Guilford Press , 1991
Materijalni opis:XI, 324 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Critical perspectives : A Guilford Series / edited by Douglas Kellner
Napomena:Str. 305-319: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:postmoderna sociologija * postmodernizam * kriticizam * Foucault * Baudrillard * Lyotard
UDK:316:130.2
Signatura:SOC 316:130.2 BES p
Inventarni broj:11043
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5816

Upit: Publisher_swish=(Guilford Press )

login